gulagulahatymyra

Daisypath Anniversary tickers

22 Nov 2013

Ujian Demi Ujan

Semakin hari semakin lama aku mengenali die, adakalanye kami cukup serasi ,tapi adakalanye  kami akan bergaduh berhari-hari . Sukar sangat berjumpa jalan penyelesaian . Erm aku pon tidak tahu apa penyudahnya perhubugan kami nie ..

Ujian yang datang kadangkala buat ak rasa penat diuji . ak tidak sanggup lagi merasa sakit seperti dahulu. luka lama sering kali menghantui ak . apakah kebahagian tidak akan menjadi milik ku . kerana banyak sangat yang datang menghimpit diri aku . sapa aku untuk merungut ketentuan takdir yang telah sememangnya ditulis untuk aku . tapi aku cuma ingin merasa bahagia untuk 1masa yang lama ..

#YA ALLAH ,ENGKAU SAJA YANG TAHU APA SAJA YANG TERSIRAT DALAM HIDUPKU . TUNJUKKANLAAHH JALAN MU AGAR BISA AKU MELALUI TANPA RAGU....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan